تعميرات سايد باي سايد تعميرات سايد باي سايد . افزایش وزن| کاهش وزن| ابزار ورزشی| چربی سوز| کراتین| کازیین| کربوهیدرات| پروتین| گلوتامین| بدنسازی| تجهیزات ورزشی| مکمل| مکمل بدنسازی| بدنسازی| تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی| خدمات پس از فروش لوازم خانگی| تعمیرگاه لوازم خانگی| تعمیرات لوازم خانگی| تعمیرگاه لوازم خانگی| تعمیرات لوازم خانگی| تعمیرات ماشین لباسشویی| تعمیرات ماشین ظرفشویی| تعمیرات ساید بای ساید| نصب و تعمیرات اسپلیت کولرگازی| نصب و تعمیرات پکیج

تعميرات سايد باي سايد

نصب و راه اندازي ابتدايي در تعميرات ماشين لباسشويي اتوماتيك:

نصب و راه اندازي ابتدايي در تعميرات ماشين لباسشويي اتوماتيك:

 از آنجا كه ماشين لباسشويي داراي قطعات وزين و متحرك مي باشد و ممكن است در هنگام حمل و نقل دچار آسيب شود و احتياج به تعميرات ماشين لباسشويي پيدا كند ، لذا قسمت هاي آن را بوسيله قطعاتي نظير بست،ميله و پيچ، ثابت مي كنند. بنابر اين در هنگام نصب و راه اندازي بايد با توجه به دفترچه راهنماي ماشين اين قطعات باز شده و آن ها را براي حمل و نقل راه دور در آينده نگهداري كرد كه در شروع كار وسيله هم دليل خيلي از مراجعات به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس از فروش لوازم خانگي به همين دليل مي باشد.
 در صورتيكه ماشين لباسشويي داراي چهارچوب محافظ كف بوده پيچ هاي آن را باز نموده و آن را از ماشين جدا نماييد. همچنين پيچ هايي كه بعنوان پيچ هاي تنظيم پايه در نظر گرفته شده در محل خود بپيچيد. كه اين كار اصلا نياز به حضور در تعميرگاه لوازم خانگي و تعميرات لوازم خانگي ندارد در تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگي در تعميرات ماشين لباسشويي ندارد.
 ماشين لباسشويي بايد كاملا" تراز قرار گيرد براي اين منظور ليوان محتوي آب را روي ماشين قرار داده و از اطراف به سطح آب درون ليوان نگاه كنيد اگر ماشين در موقعيت تراز كامل نباشد، آب در سطحي نامتعادل قرار مي گيرد. كه با استفاده از پيچ هاي تنظيم زير ماشين مي توان آن را تراز نمود كه اين كار اصلا نياز به حضور در تعميرگاه لوازم خانگي و تعميرات لوازم خانگي ندارد در تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و استفاده از خدمات پس از فروش لوازم خانگي در تعميرات ماشين لباسشويي ندارد.
 لوله ورودي آب لباسشويي را پس از آب بندي به شير آب حديده دار وصل كنيد.(معمولا" سه چهارم اينچي ).
 لوله تخليه آب ماشين را در ارتفاع تعيين شده توسط شركت سازنده قرار دهيد. اگر ارتفاع شيلنگ فاضلاب ماشين در حد گفته شده رعايت نگردد و مثلا" بر روي زمين رها شود همه آبي كه وارد ماشين مي شود بلافاصله از طريق شلينگ خارج شده و عمل آبگيري ماشين هر گز متوقف نمي شود. بنابر اين لازمست شلينگ خروجي قبل از قرار گيري در فاضلاب داراي ارتفاعي در حدود 60 سانتيمتر باشد 
 لوله تخليه آب طوري قرار نگيرد كه در اثر تابيدگي، مسير خروجي آب مسدود شود.
 قبل از روشن كردن ماشين توجه نماييد كه سيستم الكتريكي منزل (پريز-كنتور- فيوز و ...) و سيستم آب منزل با جدول مشخصات فني ارائه شده از طرف شركت سازنده هماهنگي داشته باشد كه اين كار اصلا نياز به حضور در تعميرگاه لوازم خانگي و تعميرات لوازم خانگي ندارد در تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و استفاده ازز خدمات پس از فروش لوازم خانگي در تعميرات ماشين لباسشويي ندارد.
 همانطور كه قبلا" در مورد بست هايي كه براي ثابت نگهداشتن ، قطعات ماشين در هنگام حمل و نقل بكار مي رود اشاره كرديم، اگر بست ها به ديگ بسته شده باشد، با روشن شدن ماشين ، حركت ديگ به بدنه منتقل شده و ماشين از جاي خود حركت مي كند. اين حركت در دور تند ماشين (زمان آبگيري از لباس ) بوضوح ديده شده و در مدت آبگيري از لباس ماشين در حدود 50 سانتيمتر از جاي قبلي خود فاصله مي گيرد.بنابراين لازم است قبل از راه اندازي ماشين با توجه به دفترچه راهنما كليه بست ها را باز نموده و با حركت دادن ديگ فرعي به طرف پايين و بالا و همچنين حركت آن به طرف جلو و عقب از خلاص بودن ديگ مطمئن شويم سپس ديگ اصلي را نيز با دست بچرخانيد تا از آزاد بودن پولي ها اطمينان حاصل نماييد.ت
 جهت چرخش اكثر ولوم تايمر هاي لباسشويي موافق حركت عقربه هاي ساعت است در بعضي از لباسشويي ها ، بمحض چرخش ولوم در جهت مخالف عقربه هاي ساعت، ولوم از محور باز شده و مي توان مجددا" آن را به محور بست. متاسفانه در انواع ديگر ، با وارد آمدن فشار به ولوم در جهت مخالف، معمولا" ولوم و گاها" چرخ دنده هاي تايمر شديدا" آسيب مي بيند. جهت حفاظت تايمر در برابر اين اشتباه،معمولا" سازندگان تايمرها، با رسم يك فلش بر روي ولوم شكل صحيح چرخش تايمر را نشان مي دهند كه توجه به آن الزامي است 
 در ريختن لباس به درون لباسشويي ، ظرفيت شستشو منظور شود اكثر ماشين هاي خانگي داراي ظرفيت شستشوي 5 كيلو هستند. با اين وجود توصيه مي شود درون مخزن آنقدر لباس ريخته شود كه اگر دستتان را به سقف فوقاني درب ماشين مماس نموديد، بدون آنكه با لباس ها درگير شود به راحتي وارد ماشين و خارج شود.علاوه بر آن لباس ها را به تفكيك از يكديگر درون ماشين قرار دهيد تا بهتر شسته شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۶:۳۷ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

تعميرات ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك

تعميرات ماشين لباسشويي تمام اتوماتيك

تفاوت عمده در تعميرات ماشين لباسشويي با تعميرات ماشين لباسشويي انواع نيمه اتوماتيك آن است كه حضور انسان و دخالتش در شستشوي لباس ،جزء راه اندازي ماشين، ضرورتي ندارد.كافيست كه مصرف كننده ، لباس را به مقدار كافي و بر اساس مقدار مذكور در دفترچه راهنما درون ماشين قرار داده( كه علت بيشتر مراجعه مصرف كنندگان به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس از فروش لوازم خانگي، عدم رعايت همين موضوع مي باشد ) و پس از ريختن پودر درون جاپودري( كه علت بيشتر مراجعه مصرف كنندگان به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس از فروش لوازم خانگي، عدم رعايت همين موضوع مي باشد ) و باز نمودن شير آب ورودي به ماشين، متناسب با جنس لباس،برنامه مورد نظر را انتخاب نمايد و كليد اصلي ماشين را روشن كند. ساير مراحل شستشو به صورت اتوماتيك صورت مي گيرد. يعني ابتدا شير الكتريكي به كار افتاده و آب پس از ورود به جاپودري، پودر را با خود بدرون مخزن منتقل مي سازد. پس از ورود آب به مقدار كافي،عمل آبگيري متوقف شده و با روشن شدن هيتر ، آب داغ مي شود. پس از رسيدن آب به مقدار مناسب عمل شستشو شروع مي شود. موتور به توسط فرمان هاي تايمر( كه علت بيشتر مراجعه مصرف كنندگان به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس از فروش لوازم خانگي، عدم رعايت همين موضوع مي باشد ) ابتدا به طرف عقربه هاي ساعت چرخيده و پس از مدتي متوقف شده و سپس در جهت عكس بگردش در مي آيد. حركت موتور در دو جهت مخالف بدان سبب است كه لباس ها به اندازه كافي درون آب حركت نموده و بهتر شستشو شوند.

مراحل ابتدايي كار در تعميرات ماشين لباسشويي

پس از شستشوي مقدماتي ، موتور متوقف شده و آب توسط پمپ تخليه به طرف فاضلاب هدايت مي شود. مجددا" همان برنامه شستشو تكرار مي شود.معمولا"عموم ماشين ها بگونه اي طراحي شده ان كه عمل شستشو 5 بار تكرار شده و سپس ماشين وارد مرحله نهايي آبكشي و تخليه آب( كه علت بيشتر مراجعه مصرف كنندگان به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس از فروش لوازم خانگي، عدم رعايت همين موضوع مي باشد ) و خشك نمودن لباس مي شود.

خشك شويي در تعميرات ماشين لباسشويي

براي خشك نمودن لباس،دور تند ماشين و واتر پمپ،در تعميرات ماشين لباسشويي همزمان كار مي كنند. يعني دور تند موتور سبب مي شود ديگ اصلي( كه علت بيشتر مراجعه مصرف كنندگان به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و خدمات پس از فروش لوازم خانگي، عدم رعايت همين موضوع مي باشد ) كه لباس درونش ريخته شده با سرعت بچرخد و از آنجا كه بدنه ديگ اصلي داراي سوراخ هاي متعدد است، آب لباس ها بر اثر نيروي گريز از مركز به خارج از ديگ اصلي (به درون ديگ فرعي ) ريخته شده و ورودي واتر پمپ نيز در همين ديگ قرار داشته و آب هاي راه يافته به اين ديگ را مكيده و به فاضلاب مي ريزد. پس از مراحل آبكشي نهايي كه معمولا" در ماشين ها 3 بار اين عمل تكرار مي شود ، تايمر به صورت خودكار خاموش شده و كليه عمليات ماشين متوقف مي شود. 
به اين ترتيب ملاحظه فرموديد كه همه مراحل شستشو به صورت خودكار و بدون حضور انسان صورت خواهد گرفت از اينرو اين ماشين ها در تعميرات ماشين لباسشويي، تمام اتوماتيك ناميده مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۰۱:۰۹ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

تعميرات ماشين لباسشويي نيمه اتوماتيك دوقلو


تعميرات ماشين لباسشويي نيمه اتوماتيك دوقلو

چون عمل شستشو در يك مخزن و عمل آبگيري از لباس هاي شسته شده در مخزن ديگر
انجام مي شود. اين لباسشويي ها را دوقلو يا دو مخزنه مي نامند.و براي همين موضوع تعميرات ماشين لباسشويي در تعميرگاه مجاز لوازم خانگي يا خدمات پس از فروش لوازم خانگي براي هر كدام به صورت تفكيك شده انجام مي شود، بدنه اين لباسشويي ها اكثرا"
پلاستيكي است ،از اينرو فاقد المنت مي باشند و در صورت تعميرات ماشين لباسشويي به تعميرگاه لوازم خانگي رجوع كرده و از خدمات پس از فروش لوازم خانگي استفاده نمايييد.
قسمت شستشو عين قسمت شستشوي لباسشويي سطلي است. در مخزن دوم ، سيستم آبگيري از لباس هاي شسته شده همان سيستم
موجود در لباسشويي هاي اتوماتيك است. لباس ها درون مخزن اصلي كه همه سطح بدنه اش
سوراخ كاري شده است ريخته شده و زمانيكه با فرمان تايمر موتور خشك كن براه مي افتد، بر
اثر نيروي گريز از مركز آب لباس ها از طريق سوراخ هاي موجود روي مخزن اصلي به بيرون
ريخته مي شود. از آنجا كه مخزن اصلي درون مخزن فرعي قرار دارد ، اين آب ها در مخزن
فرعي به طرف كانال خروجي هدايت شده و از شيلنگ كه در اين زمان بر روي زمين نهاده شده
خارج مي شود.

تعميرات ماشين لباسشويي دو زمانه:


دربحث تعميرات ماشين لباسشويي ، ماشين هاي دو زمانه بندرت از واتر پمپ استفاده مي شود. ماشين هاي دو مخزنه داراي دو موتورند و هر دو موتور از نوع آسنكرون هستند. موتور شستشو توانايي چرخش به چپ و راست را داراست و به توسط تايمر مرتبا" به طرف راست و چپ مي چرخد.
همين برتري ماشين هاي دو مخزنه سبب شده است كه لباس ها در حين شستشو تميزتر شسته شوند و تعميرات ماشين لباسشويي در اين مدل در خدمات پس از فروش لوازم خانگي و تعميرگاه لوازم خانگي به سهولت انجام شود.
در صورت بروز مشكل ميتوانيد به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي رجوع كرده و از خدمات پس از فروش لوازم خانگي استفاده نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۶:۰۲ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

سرما سازى درنصب و تعميرات اسپليت كولر گازي

سرما سازى در نصب و تعميرات اسپليت كولر گازي :

در نصب و تعميرات اسپليت كولرگازي مانند يخچال از تبديل گاز به مايع با افزايش فشار و سپس از سرماي ايجاد شده
به هنگام تبديل گاز مايع به حالت گاز (بصورت فوران) براي رسيدن به هدف مورد نظر كه
همان خنك نمودن فضاي داخل ساختمان است استفاده مي شود.بر اثر كار كمپرسور، گاز تحت
فشار قرار گرفته (قدري گرم شده)و وارد لوله رفت مي شود

كاستن از دماي گاز در نصب و تعميرات اسپليت كولرگازي

در تعميرات لوازم خانگي و تعميرگاه لوازم خاگي .براي كاستن از دماي گاز تحت فشار قرار گرفته ، آن را وارد كندانسور نموده و هوايي كه توسط پروانه كندانسور به آن مي
وزد،گرماي لوله ها كه در واقع از گرماي گاز جاري در آن ها ايجاد شده را به خارج از محيط
هدايت مي كند.در اين مرحله گاز تا حدودي خنك مي شود. پس از كندانسور گاز از دراير عبور
مي كند تا رطوبت ويا رسوباتي را كه احتمالا"از جداره هاي داخلي لوله هاي كندانسور جدا شده
از آن سلب شود.

گاز خشك در نصب و تعميرات اسپليت كولرگازي

در تعميرگاه لوازم خانگي ، گاز خشك و تميز پس از دراير وارد لوله مويي مي شود.از آن جا كه سطح
مقطع لوله مويي بسيار كمتر از سطح مقطع كندانسور و يا ورودي دراير است.گاز تحت فشار
زياد به حالت مايع تبديل مي شود.كمپرس كمپرسور گاز مايع را از لوله مويي عبور داده و وارد
اوپراتيور مي كند.تفاوت سطح مقطع دو محيط (سطح مقطع لوله هاي اواپريتور بسيار بيشتر از
لوله مويي است)به گاز جاري اجازه فوران داده و گاز در حال فوران توليد سرما مي كند.
سرماي سطح اپراتور در نصب و تعميرات اسپليت كولرگازي :
در تعميرات لوازم خانگي اين مبحث ، سرما سطح اواپريتور را در اختيار گرفته و هوايي كه توسط پروانه از اواپريتور به آن برخورد
مي كند،اين سرما را وارد محيط مي سازد.فريون 22 پس از اواپريتور به لوله بر گشت كمپرسور
باز مي گردد تا مجددا"مسير قبلي را طي نمايد.به اين ترتيب و به تدريج سرماي ايجاد شده در
اواپريتور،دماي محيط را تحت تاثير قرار داده و محيط را معتدل و خنك مي سازد.
در صورت مشكل مي توانيد به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي مراجعه نموده و از خدمات پس از فروش لوازم خانگي استفاده نمائيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۴۹:۲۶ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

اشنايي با طرز كار و تعميرات ماشين ظرفشويي

اشنايي با طرز كار و تعميرات ماشين ظرفشويي


به طور كلي قطعات در تعميرات ماشين ظرفشويي اتوماتيك، به سه گروه تقسيم بندي مي شوند:

الف : قطعات كنترل كننده در تعميرات ماشين ظرفشويي


در صورتي كه به هر دليل براي دستگاه مشكلي ايجاد شود عمليات را قطع مي كنند تا از ايجاد خطرات احتمالي جلوگيري شود و شامل موارد زير مي باشند شيربرقي، ميكروسوئيچ، هيدروستات، كليدها، ترموستات اصلي ، ترموستات ايمني ، تايمر، برد نمايشگر ، برد انتخاب برنامه، برد قدرت ، پانل انتخاب برنامه

ب : قطعات انتقال دهنده در تعميرات ماشين ظرفشويي

در زمينه تعميرات ماشين ظرفشويي اين قطعات نقش ارتباطي بين كنترل كننده ها و مصرف كننده هاي دستگاه را دارند و اگر فرماني صادر شود، به مصرف كننده مورد نظر مي رسانند، همچنين اگر لازم باشد كه كنترلي انجام شود اين ارتباط را در تعميرات لوازم خانگي و تعميرات ماشين ظرفشويي برقرار مي كنند كه شامل موارد زير مي باشند: 
كابل ها، سيم ها، سوكت ها

ج : قطعات مصرف كننده در تعميرات ماشين ظرفشويي

اين قطعات در تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و تعميرات لوازم خانگي درزمينه تعميرات ماشين ظرفشويي، به محض برق دار شدن ، شروع به كار كرده و عملياتي را انجام مي دهند كه كه شامل موارد زير مي باشند:
قطعات در تعميرات ماشين ظرفشويي
پمپ اصلي، پمپ تخليه، المنت، مخزن مايع جلا دهنده
تذكر: تمام عمليات ماشين توسط كنترل كننده اصلي به نام تايمر انجام مي شود كه دو وظيفه در تعميرات ماشين ظرفشويي دارند:
الف : هماهنگي بين قطعات مصرف كننده و كنترل كننده در تعميرات ماشين ظرفشويي
ب : كنترل مدت زمان شستشو و عمليات انجام شده توسط مصرف كننده و تعميرات ماشين ظرفشويي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۴۶:۴۴ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

نصب و تعميرات پكيج - سنسور آبگرم مصرفي

نصب و تعميرات پكيج - سنسور آبگرم مصرفي

در بحث نصب و تعميرات پكيج ، دماي آب گرم مصرفي را به برد منتقل مي كند و باعث خاموش روشن شدن شعله و يا حداكثر و حداقل شدن طول شعله مي گردد تا آبگرم مصرفي را به ميزان دماي تنظمي آب گرم ، گرم كند

عملكرد داخلي سنسور آبگرم مصرفي در نصب و تعميرات پكيج


از يك مقاومت معكوس تشكيل شده است كه در دماي 25 درجه اتاق مقاومت آن 4 كيلو اهم است و با گرم شدن ، مقاومت آن كمتر مي گردد

نحوه تست كردن سنسور آبگرم مصرفي در تعميرات لوازم خانگي


به وسيله اهم متر مقاومت دو سر آن را در دماي 25 درجه اتاق اندازه گيري مي كنيم
نكته
هميشه براي تست سنسور آبگرم مصرفي بهتر است از قطعه جايگزين استفاده گردد
در صورت معيوب بودن سنسور آبگرم مصرفي توصيه به مراجعه به تعميرگاه مجاز لوازم خانگي و گرفتن خدمات پس از فروش لوازم خانگي مي باشد
در صورت خراب بودن سنسور آبگرم مصرفي يكي از 4 حالت زير اتفاق مي افتد
- مدار دو سيم متصل شده به سنسور آب گرم مصرفي باز شود كه پكيج خطاي خرابي سنسور آب گرم مصرفي مي دهد
- مدار دو سيم متصل شده به سنسور آب گرم مصرفي بسته شود كه پكيج خطاي خرابي سنسور آبگرم مصرفي مي دهد
- سنسور آب گرم مصرفي دماي غير واقعي و بالاتري را به برد اعلام كند در اين حالت پكيج خطا نمي دهد اما با وجود سرد بودن آب مصرفي پكيج همچنان خاموش مانده است و روشن نمي گردد و دماي تنظيمي آب گرم مصرفي با دمايي كه برد نشان مي دهد هم خواني ندارد
- سنسور آب گرم مصرفي دماي غير واقعي و پايين تري را به برد اعلام كند در اين حالت پكيج خطا نمي دهد اما با وجود گرم بودن آب مصرفي پكيج همچنان با حداكثر شعله كار مي كند و دماي تنظيمي آب گرم مصرفي با دمايي كه برد نشان مي دهد هم خواني ندارد
محل نصب سنسور آبگرم مصرفي در نصب و تعميرات پكيج
در پكيج تك مبدل
در مسير خروج آب گرم مصرفي از پكيج و بعد از مبدل اصلي قرار دارد 
در پكيج دو مبدل
در مسير خروج آب گرم مصرفي از پكيج و بعد از مبدل صفحه اي )ثانويه( قرار دارد
نكته
سنسور آبگرم مصرفي دو نوع جداري و غوطه ور در آب دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۴۴:۲۸ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

نصب و تعميرات پكيج - سنسور شوفاژ

نصب و تعميرات پكيج - سنسور شوفاژ


وظيفه سنسور در پكيج براي تعميرات لوازم خانگي


دماي آب رفت مدار شوفاژ را به برد منتقل مي كند و باعث خاموش روشن شدن شعله مي گردد تا رادياتورها به ميزان دماي تنظمي شوفاژ گرم گردد
عملكرد داخلي سنسور شوفاژ
از يك مقاومت معكوس تشكيل شده است كه در دماي25 درجه اتاق مقاومت آن 4 كيلو اهم است و با گرم شدن ، مقاومت آن كمتر مي گردد

نحوه تست كردن سنسور شوفاژ در تعميرگاه مجاز لوازم خانگي


به وسيله اهم متر مقاومت دو سر آن را در دماي 25 درجه اتاق اندازه گيري مي كنيم
نكته
هميشه براي تست سنسور شوفاژ بهتر است از قطعه جايگزين استفاده گردد

در صورت معيوب بودن سنسور شوفاژ و مراجعه به خدمات پس از فروش لوازم خانگي


در صورت خراب بودن سنسور شوفاژ يكي از 4 حالت زير اتفاق مي افتد
- مدار دو سيم متصل شده به سنسور شوفاژ باز شود كه پكيج خطاي خرابي سنسور شوفاژ مي دهد
- مدار دو سيم متصل شده به سنسور شوفاژ بسته شود كه پكيج خطاي خرابي سنسور شوفاژ مي دهد
- س نسور شوفاژ دماي غير واقعي و بالاتري را به برد اعلام كند در اين حالت پكيج خطا نمي دهد اما با وجود سرد بودن مدار رفت راياتورها پكيج همچنان خاموش مانده است و روشن نمي گردد و دماي تنظيمي شوفاژ با دمايي كه برد نشان مي دهد هم خواني ندارد
- سنسور شوفاژ دماي غير واقعي و پايين تري را به برد اعلام كند در اين حالت پكيج خطا نمي دهد اما با وجود گرم بودن مدار رفت راياتورها پكيج همچنان روشن مانده است و خاموش نمي گردد و دماي تنظيمي شوفاژ با دمايي كه برد نشان مي دهد هم خواني ندارد
نكته
بعضي از پكيج ها در مسير شوفاژ دو سنسور دارند يكي در مدار رفت شوفاژ و ديگري در مدار برگشت شوفاژ كه برد با اختلاف دماي اين دو سنسور ميزان شعله شوفاژ را تنظيم مي كند

محل نصب سنسور شوفاژ در تعميرگاه لوازم خانگي


در مسير مدار آب شوفاژ و بعد از مبدل اصلي قرار دارد
نكته
سنسور شوفاژ دو نوع جداري و غوطه ور در آب دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۴۲:۳۹ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

تعميرگاه لوازم خانگي - سرويس و نگهداري آب گرمكن برقي ديواري

تعميرگاه لوازم خانگي - سرويس و نگهداري آب گرمكن برقي ديواري


1- همواره بايستي بدنه فلزي آب گرمكن را به زمين مطمئن و كم مقاومت ارت نمود.
2- آب بندي دستگاه را مرتب بايد تست نمود. (با كمك گرفتن از تعميرگاه لوازم خانگي.)
3- ترموستات و بي متال دستگاه را بايد هر چند وقت يكبار توسط تعميرگاه مجاز لوازم خانگي امتحان نمود تا از صحت عملكرد آن حين كار مطمئن شويم.
4- دستگاه حتماً بايد مجهز به نشان دهنده درجه حرارت آب باشد .
5- مدت استفاده از دستگاه بايد محدود باشد يعني اگر دستگاه آب گرمكن براي مدت طولاني مورد استفاده قرار گيرد هر 20 دقيقه يكبار بايستي 10 دقيقه توقف داشته باشد تا عايق بندي دستگاه صدمه نبيند. خدمات پس از فروش لوازم خانگي شامل عايق بندي دستگاه در صورت آسيب مي باشد.

عيب يابي و تعمير آب گرمكن برقي ديواري :


چون عيوب مربوط به آب گرمكن برقي ديواري با آب گرمكن برقي مخزني مشابه است لطفاً براي عيب يابي و تعمير به آب گرمكن برقي از فهرست لوازم برقي مراجعه نماييد. يا در صورت بروز مشكل كه نتوانستيد با مراجعه به فهرست لوازم برقي از تعميرات لوازم خانگي كمك بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۴۱:۰۴ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

تعميرگاه لوازم خانگي - سرويس و نگهداري آبگرمكن

تعميرگاه لوازم خانگي - سرويس و نگهداري آبگرمكن

سرويس و نگهداري آب گرمكن برقي ديواري: 1- همواره بايستي بدنه فلزي آب گرمكن را به زمين مطمئن و كم مقاومت ارت نمود. 2- آب بندي دستگاه را مرتب بايد تست نمود. (با كمك گرفتن از تعميرگاه لوازم خانگي.) 3- ترموستات و بي متال دستگاه را بايد هر چند وقت يكبار توسط تعميرگاه مجاز لوازم خانگي امتحان نمود تا از صحت عملكرد آن حين كار مطمئن شويم. 4- دستگاه حتماً بايد مجهز به نشان دهنده درجه حرارت آب باشد . 5- مدت استفاده از دستگاه بايد محدود باشد يعني اگر دستگاه آب گرمكن براي مدت طولاني مورد استفاده قرار گيرد هر 20 دقيقه يكبار بايستي 10 دقيقه توقف داشته باشد تا عايق بندي دستگاه صدمه نبيند.. خدمات پس از فروش لوازم خانگي شامل عايق بندي دستگاه در صورت آسيب مي باشد. عيب يابي و تعمير آب گرمكن برقي ديواري : چون عيوب مربوط به آب گرمكن برقي ديواري با آب گرمكن برقي مخزني مشابه است لطفاً براي عيب يابي و تعمير به آب گرمكن برقي از فهرست لوازم برقي مراجعه نماييد. يا در صورتت بروز مشكل كه نتوانستيد با مراجعه به فهرست لوازم برقي از تعميرات لوازم خانگي كمك بگيريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۹:۵۳ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

تعميرگاه لوازم خانگي - انواع مدار الكتريكي در ابگرمكن

تعميرگاه لوازم خانگي - انواع مدار الكتريكي در ابگرمكن


مدار الكتريكي آب گرمكن بر حسب دستگاه و وسايل اضافي كه روي آب گرمكن نصب مي شود طراحي مي گردد. در شكل A مدار يك دستگاه آب گرمكن را نشان مي دهد. و تعميرات لوازم خانگي از اين طرح مدار كمك مي گيرند .كه اجزاء آن عبارتند از : 
جعبه ترمينال X
تنظيم كننده حرارت (ترموستات) B1
لامپ مصرفي H1 
گرمكن 2000 وات E1 
شكل B مدار الكترونيكي ديگري از آب گرمكن را نشان مي دهد. اجزاء اين مدار مانند اجزاء مدار الكترونيكي شكل A مي باشد با اين تفاوت كه B2 تنظيم كننده حداكثر حرارت است.
شكل C مدار الكترونيكي ديگري از آب گرمكن برقي را نشان مي دهد كه تنها تفاوت اين مدار با دو مدار قبلي وجود يك بيرز است كه تعميرگاه لوازم خانگي را از كم و كيف درجه حرارت آب گرمكن با خبر ميسازد. قسمت هاي آن عبارتند از :
جعبه ترمينال X
دگمه تنظيم حرارت (ترموستات) B1
تنظيم كننده حداكثر حرارت (ترموستات) B2
هيتر يا گرمكن E 
لامپ H1
بيزر (آلارم) H2 
و هر يك از اين قسمت ها خدمات پس از فروش لوازم خانگي ميباشد. 
طرز كار آب گرمكن برقي ديواري:
المنت يا عنصر حرارتي آب گرمكن برقي از نوع المنت داخل آب است، لذا بايد اين المنت درداخل خاك چيني يا سراميك مخصوص قرار بگيرد و سپس روي آن ها كه خاصيت عايق بالايي دارد حفاظ فولادي لوله اي شكل قرار بگيرد. در اثر اعمال برق به هيتر يا عنصر حرارتي، گرما ايجاد شده و گرماي توليد شده از طريق عايق به پوسته فولادي يا حفاظ المنت رسيده و از آنجا با آب تماس حاصل مي كند، و آب شروع به گرم شدن مي نمايد، در اثر افزايش دما، درجه حرارت آن بالا رفته تا حدي كه ترموستات B1 با رنج 100-35 درجه سانتيگراد تنظيم شده است. ترموستات B1 در درجه حرارت معيني مدار را قطع مي كند. در بعضي از آب گرمكن هاي برقي ترموستات B2 تعبيه شده است كه به محض رسيدن درجه حرارت آب به مرز 90 درجه فرمان قطع به مدار ميدهد. و تعميرگاه مجاز لوازم خانگي در صورت بروز مشكل المنت را بررسي ميكند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۳۸:۵۱ توسط:adrinfidarparsian موضوع: