تعميرات سايد باي سايد تعميرات سايد باي سايد . افزایش وزن| کاهش وزن| ابزار ورزشی| چربی سوز| کراتین| کازیین| کربوهیدرات| پروتین| گلوتامین| بدنسازی| تجهیزات ورزشی| مکمل| مکمل بدنسازی| بدنسازی| تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی| خدمات پس از فروش لوازم خانگی| تعمیرگاه لوازم خانگی| تعمیرات لوازم خانگی| تعمیرگاه لوازم خانگی| تعمیرات لوازم خانگی| تعمیرات ماشین لباسشویی| تعمیرات ماشین ظرفشویی| تعمیرات ساید بای ساید| نصب و تعمیرات اسپلیت کولرگازی| نصب و تعمیرات پکیج

تعميرات سايد باي سايد

خدمات گارانتي

شركت آدرين فيدار پارسيان آمادگي عقد قرارداد با كليه موسسات و واردكنندگان دستگاه هاي لوازم خانگي و تعميرگاه لوازم خانگي جهت گارانتي vIP محصولات با شرايط ذيل مي باشد:
مدت ضمانت نامه:
1. تعميرات سايد باي سايد - يخچال فريزرهاي سايد باي سايد: به مدت 60 ماه براي سيستم تبريد شامل كمپرسور، كندانسور و اواپراتور.
براي لوازم برقي به مدت 12 ماه شامل: هيتر، شير برقي، تايمر و فن هاي داخل و خارج
2. تعميرات ماشين لباسشويي -  لباسشويي و خشك كن: مدت 60 ماه براي قسمتهاي ميكانيكي و 12 ماه لوازم برقي
3.تعميرات ماشين ظرفشويي - ظرفشويي: مدت 60 ماه براي قسمتهاي ميكانيكي و 12 ماه براي لوازم برقي
4. يخچال فريزرهاي بالا و پايين: مدت 60 ماه براي سيستم تبريد و 12 ماه براي لوازم برقي
5. اجاق گاز: مدت 60 ماه
6.نصب و تعميرات اسپليت كولرگازي - كولرهاي گازي: مدت 60 ماه براي كمپرسور و 12 ماه لوازم برقي
7. مكروويو: مدت 60 ماه ضمانت به غير از لامپ مگنترون
8. نصب و تعميرات پكيج - پكيج و آبگرمكن مدت 60 ماه براي قسمت هاي مكانيكي
9. جارو برقي: مدت 36 ماه
10. مدت اين ضمانت نامه همانند قرارداد بن خريدار و مركز خدمات بوده و پس از امضا خريدار و نصب تكنسين شركت معتبر مي باشد.
11. كليه محصولات داراي 123 ماه خدمات پس از فروش مي باشد.

شرايط ضمانت نامه:
1. هزينه حمل در صورت انتقال دستگاه به سرويس مركزي و بالعكس به عهده خريدار مي باشد.
2. ارائه ضمانت نامه جهت تعمير دستگاه الزاميست بديهي است در غير اينصورت وجه تعميرات و لوازم يدكي نقدا دريافت مي گردد.
3. دستمزد تعميرات و بهاي قطعات تعويض شده در مدت ضمانت دريافت نمي شود.
4. هنگام نصب كالا، لوازم و اتصالات از قبيل: لوله مسي، لوله پلاستيكي و شيرآلات به عهده خريدار مي باشد.
5. هزينه اياب و ذهاب به عهده خريدار مي باشد.
6. كالاي فروخته شده به جز در موارد خاص و با نظر كارشناسان شركت تحت هيچ شرايطي تعويض نميگردد.
7. به دليل محدوديت هاي وارداتي و شرايط اجتناب ناپذير زمان تعويض قطعات و تعمير دستگاه ممكن است طولاني شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۱۸:۰۰ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

تعميرات ماشين لباسشويي-اجزاء لباسشويي

تعميرات ماشين لباسشويي-اجزاء لباسشويي

براي تعميرات ماشين لباسشويي ابتدا لازم است با اجزاي ماشين لباسشويي اشنا شويد. ماشين لباسشويي با خصوصيات و طرح هاي مختلفي توليد مي شوند و توليد كنندگان اين ماشين ها با تغيير مداوم اشكال و اجزاء داخلي آن سعي دارند از هر نظر توليدات خود را كاملتر نمايند. به عنوان مثال قبلا تايمر لباسشويي هاي اتوماتيك تركيبي مكانيكي داشت به اين شكل كه يك موتور الكتريكي كوچك محوري را به گردش در مي اورد و اين محور توپي پلاستيكي بخصوصي را با خود مي چرخاند. شكل خاص و زائدهاي تعبيه شده بر روي اين توپي به هنگام گردش كنتاكت ها را مرتبا باز يا بسته مي كرد و به اين شكل اجزاء ماشين در حين گردش توپي تايمر، اعمالي مانند آبگيري، چرخش موتور تخليه اب، داغ نمود اب و ... انجام ميداد.
اما بسياري از ماشين هاي جديد، داراي تايمر الكترونيكي بوده و همه اعمال مذكور، انجام مي شود، IC توسط قطعاتي چون ترانزيستور، تريستور و ...
 ( تعميرات ماشين لباسشويي ) انواع ماشين لباسشويي:
چون علاوه بر انرژي الكتريكي نيروي انساني نيز در به پايان رسيدن عملكرد ماشين دخالت دارد اين لباسشويي ها را نيمه اتوماتيك مي نامند.
1- بدنه :
از فلز كه معمولا روي ان را به منظور جلوگيري از اكسيد شدن لعاب كاري ميكنند.
2- تايمر:
كليد اتومانيك زماني است كه پس از زمان مشخص شده توسط مصرف كننده برق اصلي مدار را قطع مي كند. تايمر در لباسشويي هاي نيمه اتوماتيك از نوع مكانيكي است يعني با حركت ولوم يك فنر مخصوص جمع شده و بتدريج باز مي شود مدتي طول مي كشد تا فنر جمع شده باز شود در واقع زمان انجام كار تايمر است و ماشين در اين مدت لباس ها را خواهد شست.
3- موتور شستشو:
اين موتور از نوع آسنكرون با راه انداز خازني است البته اكثر موتورهاي به كار گرفته شده در لباسشويي هاي سطلي ساده به گونه اي طراحي شده اند كه قسمت راه انداز موتور در تمام زمان كار موتور در مدار مي ماند.
4- نگهدارنده موتور:
اين قطعه معمولا از جنس كائوچو ساخته شده و در كف لباسشويي زير پروانه قرار داد و موتور آسنكرون به توسط پيچ هاي نمره 5 و معمولا به تعداد 6 عدد از زير ديگ مخصوص شستشو به نگهدارنده موتور بسته مي شود در بعضي از ماشين ها كه موتور توسط تسمه پروانه، پروانه را مي چرخاند قطعه اي فلزي به بدنه جوش داده شده و موتور روي ان پيچ مي گردد.
5- پروانه شستشو:
پروانه معمولا از جنس كائوچو بوده و بر روي محور موتور بسته مي شود. با چرخش محور پروانه نيز به گردش در امده و لباس و اب را درون مخزن شستشو جا به جا مي كند.
6- المنت:
المنت لباسشويي سطلي مشابه المنت اب گرمكن برقي است يعني مجموعه سيم كرم نيكل كه داخل خاك چيني و يا سراميك نسوز قرار گرفته و بر رويش محافظ فولادي قرار داده اند تا از نفوذ اب و رطوبت به المنت ممانعت به عمل اورد
7- كليد لامپ دار المنت:
اين كليد داراي سه كنتاكت است دو كنتاكت به ورودي و خروجي فاز مرتبط است و كنتاكت سوم مربوط به نول لامپ داخل كليد است.

تعميرگاه لوازم خانگي آدرين فيدار پارسيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۱۶:۰۴ توسط:adrinfidarparsian موضوع:

تعميرات لوازم خانگي - تعميرات سايد باي سايد

تعميرات لوازم خانگي - تعميرات سايد باي سايد

براي تعميرات لوازم خانگي ابتدا لازم است با اجزاي تشكيل دهنده يخچال اشنايي پيدا كنيد ، اجزاء تشكيل دهنده يخچال:
تعميرات سايد باي سايد - اجزا، مكانيكي :
1 كمپرسور: مجموعه اي مكانيكي شامل ميل لنگ ،پيستون و سوپاپ ها مي باشد.كه ميل لنگ توسط يك موتور آسنكرون كه داخل محفظه كمپرسور قرار دارد.مي چرخد و در نتيجه پيستون مانند يك تلمبه عمل كرده با باز و بسته شدن سوپاپ ها گاز موجود در سيلندر و لوله ها به گردش در مي آيد. گاز مرتبا" از لوله برگشت مكيده شده با فشار وارد لوله رفت مي شود بنابراين گاز سرما ساز مدام در حال حركت بوده به ترتيبي كه در ادامه ذكر خواهد شد عمل سرما سازي انجام مي شود . روي بدنه كمپرسور معمولا" سه لوله ديده مي شود : الف-لوله رفت يا فشار گاز ب- لوله بر گشت يا مكش ج- لوله كور يا لوله مخصوص شارژ گاز .
2 كندانسور : از آنجايي كه گاز در كمپرسور تحت فشار قرار ميگيرد حرارت گاز افزايش يافته واگر به طريقي اين گرما از گاز سلب نشود و يا تعديل نگردد عمل سرما سازي مختل مي شود . از اين رو همواره گاز تحت فشار قرار گرفته پس از كمپرسور وارد لوله هاي مارپيچ مانندي ميشود كه جايگاه اين لوله در يخچال هاي خانگي پشت كابينت اصلي يخچال است.
-3 فيلتر يا دراير : از آنجا كه ممكن است گاز پس از عبور از كندانسور جرم هاي آن را حمل كند يا گاز داراي رطوبت باشد،لازمست قبل از سرما سازي كاملا" پاك و خشك شود . به همين منظور پس از رادياتور از فيلتر(دراير) عبور ميكند دراير داراي دو لوله ارتباطي است كه يكي از لوله ها سطح مقطع بزرگتري دارد و در واقع محل اتصال آن به خروجي كندانسور است . در اين ورودي دراير شبكه هاي توري بسيار ريز به منظور سلب جرم و يا جداره هاي فرسوده شده لوله هاي كندانسور است.لوله دوم دراير سطح مقطع بسيار كمتري دارد تا بدينوسيله گاز پس از دراير تحت فشار بسيار زياد قرار گيرد. 
درون دراير را از موادي بنام سيليكات يا سيليكاژل پر مي كنند . اين مواد خاصيت رطوبت زدايي داشته و گاز پس از عبور رطوبت خود را تماما" به اين مواد ميدهد وخشك مي شود بمرور بر اثر كار كرد زياد رنگ قهوه اي بسيار روشن اين مواد به تيرگي مي نهد و اين تغيير حالت در واقع بيانگر پايان توانايي اين مواد جهت رطوبت زدايي است از اينرو پيشنهاد مي شود به هنگام تعويض كمپرسور يا شارژ گاز مجدد يخچال دراير را نيز تعويض نماييد تا سرما سازي كيفيت مطلوب را داشته باشد.

تعميرات سايد باي سايد

-4 اواپريتريتور: از آنجا كه آلومينيوم در انتقال سرما از توانايي بالايي برخور دار است به طور معمول اواپراتور را از لوله هاي مارپيچ آلومينيومي مي سازند و از آنجا كه بتوسط بسته شدن درب جاي يخي هوا درون اواپريتور مسدود مي شود ،تبخير مداوم سرما در اواپريتور دما را شديدا"كاهش مي دهد بگونه اي كه آب و يا هر ماده غذايي ديگري درون اواپريتور منجمد مي شود. اواپريتور نيز مانند دراير دو لوله ارتباطي با ساير اجزاء مكانيكي دارد ،لوله ورودي اواپريتور بسيار باريك است ودر واقع نقطه اتصال آن به لوله مويي است. لوله خروجي اواپرايتور سطح مقطع بيشتري دارد و به لوله بر گشت كمپرسور مي رسد.
5 كاپيلاري تيوب : به سبب قطر بسيار كمي كه داراست لوله مويي ناميده مي شود جايگاه آن بين خروجي فيلتر (دراير)و ورودي اواپريتور است. قطر وطول آن در كيفيت سرماي ايجاد شده بسيار با اهميت است در رابطه با نقش سرما سازي آن در ادامه بحث خواهد شد.

تعميرگاه لوازم خانگي آدرين فيدار پارسيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۱۲:۱۵ توسط:adrinfidarparsian موضوع: